تفاوت پروفایلو با تزریق ژل. کدام بهتر است؟
با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید!

آمار مطالب

کل مطالب : 86
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هفتاد رنگ و آدرس 70rang.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سارینا
تاریخ : سه شنبه 29 فروردين 1402
نظرات

 

 

آبرسان‌های تزریقی یکی از جدیدترین درمان‌های غیرتهاجمی برای شفاف‌تر، ارتجاعی و صاف‌تر شدن پوست هستند. این بهبود دهنده‌های پوستی مانند پروفایلو بر پایه‌ی هیالورونیک اسید بوده و به اندازه‌ی بوتاکس ترسناک نیستند و از فیلرها هم ساده‌ترند و به پوست تزریق می‌شوند تا ظاهر پوست صورت، گردن، دکلته و دست‌ها را بهبود بخشند. کارکرد آن‌ها از زیر پوست به سمت سطح پوست خواهد بود و سلول‌های پوستی را تحریک می‌کنند تا ترمیم، بازسازی و جوان شوند. پروفایلو خیلی زود به درمانی پرطرفدار در کلینیک‌های سراسر کشور تبدیل شده است؛ اما کارکرد آن چگونه است و وجه تمایز آن با سایر درمان‌های تزریقی چیست؟

 

کارکرد پروفایلو چگونه است؟

اگر دیگر کرم‌های صورت برای کاهش چروک مؤثر نیستند، پروفایلو می‌تواند راه حل پیش روی شما باشد. پروفایلو از هیالورونیک اسید (HA) ساخته شده که آبرسان و مرطوب کننده‌ای طبیعی در پوست، عضلات و مفاصل است. توانایی این ماده در جذب آب به میزان 1000 برابر وزن خود، باعث تبدیل آن به ماده‌ای مناسب برای حفظ و نگه‌داری مولکول‌های آب و هیدراته کردن عمقی پوست برای شادابی و درخشش پوست شده است.

هر روزه به طور طبیعی در بدن ما هیالورونیک اسید تولید و تجزیه می‌شود، اما با افزایش سن این روند کمی مختل می‌گردد. پروفایلو در هر طرف صورت به 5 نقطه تزریق می‌شود و سپس به طور یکنواختی در لایه‌های پوست پخش شده و آب را جذب می‌کند. این روند باعث پر شدن پوست، برطرف شدن خطوط ریز و چروک‌ها و شادابی و طراوت پوست خواهد شد و تأثیری همانند استفاده از سرم خواهد داشت ولی از هیچ سرمی استفاده نخواهد شد.

 

ژل چیست؟

ژل هم از هیالورونیک اسید (HA) ساخته شده است و حالت ژله مانندی دارد. فیلرها با تزریق به نواحی مختلف صورت می‌توانند مزایای بسیاری برای قسمت‌هایی مانند چانه، لب‌ها و بینی به همراه داشته باشند. همچنین از فیلرها برای زاویه‌دهی قسمت‌های مختلف صورت نیز استفاده می‌شود. از تزریق ژل می‌توان برای کاهش چین و چروک نیز استفاده کرد. همه‌ی ژل‌ها از هیالورونیک اسید ساخته نشده‌اند. با این حال به دلیل توانایی هیدراته کردن و حفظ آب، درمان مناسبی هستند.

 

تفاوت اصلی پروفایلو و ژل

اگرچه ژل‌های سنتی هم حاوی هیالورونیک اسید هستند، اما تفاوت اصلی بین این دو درمان این است که پروفایلو باعث حجم‌دهی به محل تزریق و تغییر ساختار صورت نخواهد شد. تزریق ژل برای بزرگ کردن قسمتی خاص با حجم‌دهی و لیفت آن قسمت استفاده خواهد شد. ژل‌ها باعث درخشش بیشتر پوست می‌شوند، اما پروفایلو برای بهبود کلی پوست بهتر است.

پروفایلو حاوی هیالورونیک اسیدی است که نحوه‌ی تولید آن با روش‌های سنتی تفاوت دارد و هیالورونیک اسید آن به گونه‌ای است که می‌تواند در پوست به طور یکنواخت پخش شده و ساخت کلاژن و الاستین را تحریک کند و باعث طراوت و ارتجاعی شدن پوست گردد. این درمان را می‌توان با تزریق ژل ترکیب کرد تا هم حجم‌دهی و تغییرات ساختاری ایجاد شود و هم وضعیت کلی پوست بهتر شود.

 

کدام مورد برای شما مناسب‌تر است؟

این امر به نتایجی که به دنبال آن هستید بستگی دارد و در واقع می‌توان گفت که هر دوی آن‌ها را هم می‌توان استفاده کرد.

 

پروفایلو برای چه مواردی مناسب است؟

پروفایلو برای مقابله با علائم پیری و دهیدراته شدن (کم‌آبی) پوست مناسب است و در طول مدت 6 ماه بر روی پوست شما ماندگار خواهد بود. برای استفاده در صورت به چندین نقطه‌ی استراتژیک در اطراف صورت تزریق خواهد شد و در پوست پخش می‌شود تا تأثیر آبرسانی و جوانسازی یکنواختی ایجاد شود.

 

ژل برای چه مواردی مناسب است؟

تزریق ژل برای درمان چروک‌ها یا چین‌های پوستی خاصی استفاده می‌شود تا ساختار صورت بهبود یافته و صورت لیفت پیدا کند و حجیم‌تر شود. برخلاف پروفایلو، غلظت زیاد ژل باعث می‌شود که در یک جا بماند.

عمدتاً از ژل برای خطوط عمیق و چین‌های پایین صورت استفاده می‌شود و همچنین می‌تواند برای درمان خطوط ریزتر و آسیب‌های پوستی نیز استفاده شود.

 

چه وقت باید از پروفایلو و ژل باهم استفاده کرد؟

پروفایلو و ژل می‌توانند به خوبی باهم استفاده شوند و مشکلات خاصی را درمان کرده و پوستتان را درخشان‌تر کنند. گاهی اوقات افراد برای کاهش چروک و جوانسازی صورت از به جای این دو از مزوژل جوانساز جالپرو استفاده می‌کنند.

 

بوتاکس چطور؟

بوتاکس (که با نام درمان چروک یا تزریق سم بوتولینوم نیز شناخته می‌شود) باعث فلج عضلاتی که برای حالات چهره استفاده می‌شوند خواهد شد. در نتیجه چروک‌های حاصل از این حالات را برطرف کرده و باعث می‌شود که پوست بتواند به طور طبیعی خود را ترمیم کند. معمولاً از بوتاکس برای نیمه‌ی بالایی صورت استفاده می‌شود، اما برای پایین صورت، برای گردن هم کاربرد دارد و می‌تواند باعث بهبود شکل خط فک و تناژ و حالت گردن شود.

بوتاکس با برطرف کردن چروک‌های ناشی از حرکت عضلات و در مواردی که نیازی به تغییر حجم نیست (مثلاً در پیشانی)، بهتر از تزریق ژل بوده و در برطرف کردن خطوط عمیقی که پروفایلو برای درمانشان مناسب نیست هم بهتر از پروفایلو می‌باشد.

 

درمان مناسب شما با توجه به نتایج مدنظرتان

در زمینه‌ی درمان‌های زیبایی هیچ‌گاه درمان مشخصی که مناسب همه باشد وجود ندارد.

متخصصین پوست و جراحان زیبایی همیشه درمان مناسب را با توجه به نتایج مدنظر هر فرد و نوع پوست وی مشخص می‌کنند.

با این حال در زیر راهنمایی‌های کلی برای درمانی که مناسب هر یک از مشکلات است آمده و تفاوت پروفایلو، تزریق ژل و بوتاکس و نحوه‌ی عملکرد آن‌ها باهم را نشان خواهد داد:

  1. علائم پیری، افتادگی پوست و کاهش درخشش پوست – پروفایلو
  2. چین‌های نازولبیال – تزریق ژل
  3. خطوط ماریونت (خط بغض) – تزریق ژل
  4. اورال کامیشر (شکاف دو طرف دهان) – تزریق ژل
  5. خطوط پریورال – تزریق ژل
  6. خطوط پیشانی – بوتاکس
  7. خطوط بین چشم‌ها (خطوط نگرانی به شکل عدد 11) – بوتاکس
  8. خط خنده یا چین‌های پنجه کلاغی – بوتاکس


تعداد بازدید از این مطلب: 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید! آرایشی و زیبایی، نقد و بررسی محصولات آرایشی بهداشتی، بروزترین مطالب برای انتخاب بهترین محصولات آرایشی بهداشتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود